A. B. Hülür And O. Şenel, "Teknolojik tüketim ürünlerinin reklamları üzerine göstergebilimsel bir analiz," Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , Bolu, Turkey, pp.104, 2019
Hülür, A. B. And Şenel, O. 2019. Teknolojik tüketim ürünlerinin reklamları üzerine göstergebilimsel bir analiz. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , (Bolu, Turkey), 104.
Hülür, A. B., & Şenel, O., (2019). Teknolojik tüketim ürünlerinin reklamları üzerine göstergebilimsel bir analiz . Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (pp.104). Bolu, Turkey
Hülür, Asuman, And Oğuzhan ŞENEL. "Teknolojik tüketim ürünlerinin reklamları üzerine göstergebilimsel bir analiz," Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Turkey, 2019
Hülür, Asuman B. And Şenel, Oğuzhan. "Teknolojik tüketim ürünlerinin reklamları üzerine göstergebilimsel bir analiz." Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , Bolu, Turkey, pp.104, 2019
Hülür, A. B. And Şenel, O. (2019) . "Teknolojik tüketim ürünlerinin reklamları üzerine göstergebilimsel bir analiz." Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi , Bolu, Turkey, p.104.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Asuman Banu Hülür And author={Oğuzhan ŞENEL}, title={Teknolojik tüketim ürünlerinin reklamları üzerine göstergebilimsel bir analiz}, congress name={Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi}, city={Bolu}, country={Turkey}, year={2019}, pages={104} }