Ö. TAŞKIRAN And İ. KIZILIRMAK, "Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Sanal Turların Müze Ziyaretlerine Etkisi: Panorama 1453 Örneği," Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-19, 2019
TAŞKIRAN, Ö. And KIZILIRMAK, İ. 2019. Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Sanal Turların Müze Ziyaretlerine Etkisi: Panorama 1453 Örneği. Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1 , 1-19.
TAŞKIRAN, Ö., & KIZILIRMAK, İ., (2019). Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Sanal Turların Müze Ziyaretlerine Etkisi: Panorama 1453 Örneği. Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 1-19.
TAŞKIRAN, ÖZLEM, And İsmail KIZILIRMAK. "Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Sanal Turların Müze Ziyaretlerine Etkisi: Panorama 1453 Örneği," Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 1-19, 2019
TAŞKIRAN, ÖZLEM And KIZILIRMAK, İsmail. "Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Sanal Turların Müze Ziyaretlerine Etkisi: Panorama 1453 Örneği." Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-19, 2019
TAŞKIRAN, Ö. And KIZILIRMAK, İ. (2019) . "Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Sanal Turların Müze Ziyaretlerine Etkisi: Panorama 1453 Örneği." Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-19.
@article{article, author={ÖZLEM TAŞKIRAN And author={İsmail KIZILIRMAK}, title={Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Sanal Turların Müze Ziyaretlerine Etkisi: Panorama 1453 Örneği}, journal={Uygulamalı Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={1-19} }