A. OKAY, "Halkla İlişkiler Amaçlı Reklamcılık," In Reklamların Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri , İstanbul: Ütopya Yayınevi, 2009, pp.190-216.
OKAY, A. Halkla İlişkiler Amaçlı Reklamcılık. 2009. In Reklamların Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri , Ütopya Yayınevi, İstanbul, 190-216.
OKAY, A., (2009). Halkla İlişkiler Amaçlı Reklamcılık. Reklamların Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri (pp.190-216), İstanbul: Ütopya Yayınevi.
OKAY, Aydemir. "Halkla İlişkiler Amaçlı Reklamcılık." In Reklamların Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri , 190-216. İstanbul: Ütopya Yayınevi, 2009
OKAY, Aydemir. "Halkla İlişkiler Amaçlı Reklamcılık." Reklamların Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri , Ütopya Yayınevi, 2009, pp.190-216.
OKAY, A. (2009) "Halkla İlişkiler Amaçlı Reklamcılık", Reklamların Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri . İstanbul: Ütopya Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Aydemir OKAY}, chaptertitle={Halkla İlişkiler Amaçlı Reklamcılık}, booktitle={ Reklamların Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri}, publisher={Ütopya Yayınevi}, city={İstanbul},year={2009} }