G. N. BÜYÜKBAYKAL, "Reklam Araçlarının Seçimi ve Önemi," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.10, pp.473-476, 2000
BÜYÜKBAYKAL, G. N. 2000. Reklam Araçlarının Seçimi ve Önemi. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.10 , 473-476.
BÜYÜKBAYKAL, G. N., (2000). Reklam Araçlarının Seçimi ve Önemi. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.10, 473-476.
BÜYÜKBAYKAL, Güven. "Reklam Araçlarının Seçimi ve Önemi," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.10, 473-476, 2000
BÜYÜKBAYKAL, Güven N. . "Reklam Araçlarının Seçimi ve Önemi." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.10, pp.473-476, 2000
BÜYÜKBAYKAL, G. N. (2000) . "Reklam Araçlarının Seçimi ve Önemi." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.10, pp.473-476.
@article{article, author={Güven Necati BÜYÜKBAYKAL}, title={Reklam Araçlarının Seçimi ve Önemi}, journal={İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2000, pages={473-476} }