S. KÖKAT, "Görsel İşitsel Televizyon Yapımlarında İşitme Noktası Kullanımı: "Game Of Thrones" Örneği," In Dijital Çağda Televizyon Ve Medya , İstanbul: Der Yayınları, 2019, pp.131-152.
KÖKAT, S. Görsel İşitsel Televizyon Yapımlarında İşitme Noktası Kullanımı: "Game Of Thrones" Örneği. 2019. In Dijital Çağda Televizyon Ve Medya , Der Yayınları, İstanbul, 131-152.
KÖKAT, S., (2019). Görsel İşitsel Televizyon Yapımlarında İşitme Noktası Kullanımı: "Game Of Thrones" Örneği. Dijital Çağda Televizyon Ve Medya (pp.131-152), İstanbul: Der Yayınları.
KÖKAT, Sedat. "Görsel İşitsel Televizyon Yapımlarında İşitme Noktası Kullanımı: "Game Of Thrones" Örneği." In Dijital Çağda Televizyon Ve Medya , 131-152. İstanbul: Der Yayınları, 2019
KÖKAT, Sedat. "Görsel İşitsel Televizyon Yapımlarında İşitme Noktası Kullanımı: "Game Of Thrones" Örneği." Dijital Çağda Televizyon Ve Medya , Der Yayınları, 2019, pp.131-152.
KÖKAT, S. (2019) "Görsel İşitsel Televizyon Yapımlarında İşitme Noktası Kullanımı: "Game Of Thrones" Örneği", Dijital Çağda Televizyon Ve Medya . İstanbul: Der Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Sedat KÖKAT}, chaptertitle={Görsel İşitsel Televizyon Yapımlarında İşitme Noktası Kullanımı: "Game Of Thrones" Örneği}, booktitle={ Dijital Çağda Televizyon Ve Medya}, publisher={Der Yayınları}, city={İstanbul},year={2019} }