A. ÖZKAN, "Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı," İnternational Science and Technology Conference , vol.1, no.2015, St. Petersburg, Russia, pp.1, 2015
ÖZKAN, A. 2015. Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı. İnternational Science and Technology Conference , (St. Petersburg, Russia), 1.
ÖZKAN, A., (2015). Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı . İnternational Science and Technology Conference (pp.1). St. Petersburg, Russia
ÖZKAN, Abdullah. "Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı," İnternational Science and Technology Conference, St. Petersburg, Russia, 2015
ÖZKAN, Abdullah. "Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı." İnternational Science and Technology Conference , St. Petersburg, Russia, pp.1, 2015
ÖZKAN, A. (2015) . "Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı." İnternational Science and Technology Conference , St. Petersburg, Russia, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Abdullah ÖZKAN}, title={Yumuşak Güç Unsuru Olarak Medyanın “Ülke Markası” Oluşturulmasına Stratejik Katkısı}, congress name={İnternational Science and Technology Conference}, city={St. Petersburg}, country={Russia}, year={2015}, pages={1} }