M. YAŞLIOĞLU And Ö. Şap, "Örgütsel Yetkinliklerin Çalışanların Müşteri Değeri Algılamaları Üzerine Etkisi," 20. Yönetim ve Organizasyon Kongresi , İzmir, Turkey, pp.1, 2012
YAŞLIOĞLU, M. And Şap, Ö. 2012. Örgütsel Yetkinliklerin Çalışanların Müşteri Değeri Algılamaları Üzerine Etkisi. 20. Yönetim ve Organizasyon Kongresi , (İzmir, Turkey), 1.
YAŞLIOĞLU, M., & Şap, Ö., (2012). Örgütsel Yetkinliklerin Çalışanların Müşteri Değeri Algılamaları Üzerine Etkisi . 20. Yönetim ve Organizasyon Kongresi (pp.1). İzmir, Turkey
YAŞLIOĞLU, Muhsin, And Ömer Şap. "Örgütsel Yetkinliklerin Çalışanların Müşteri Değeri Algılamaları Üzerine Etkisi," 20. Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İzmir, Turkey, 2012
YAŞLIOĞLU, Muhsin M. And Şap, Ömer. "Örgütsel Yetkinliklerin Çalışanların Müşteri Değeri Algılamaları Üzerine Etkisi." 20. Yönetim ve Organizasyon Kongresi , İzmir, Turkey, pp.1, 2012
YAŞLIOĞLU, M. And Şap, Ö. (2012) . "Örgütsel Yetkinliklerin Çalışanların Müşteri Değeri Algılamaları Üzerine Etkisi." 20. Yönetim ve Organizasyon Kongresi , İzmir, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Muhsin Murat YAŞLIOĞLU And author={Ömer Şap}, title={Örgütsel Yetkinliklerin Çalışanların Müşteri Değeri Algılamaları Üzerine Etkisi}, congress name={20. Yönetim ve Organizasyon Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2012}, pages={1} }