A. AYLUÇTARHAN And E. AKIN, "Dijital Reklam Hizmetlerine Getirilen Vergi Kesintisinin Vergi Tekniği Ve Uluslararasi Uygulamalar Açısından Değerlendirilmesi," Vergi Sorunları Dergisi , vol.42, no.369, pp.71-84, 2019
AYLUÇTARHAN, A. And AKIN, E. 2019. Dijital Reklam Hizmetlerine Getirilen Vergi Kesintisinin Vergi Tekniği Ve Uluslararasi Uygulamalar Açısından Değerlendirilmesi. Vergi Sorunları Dergisi , vol.42, no.369 , 71-84.
AYLUÇTARHAN, A., & AKIN, E., (2019). Dijital Reklam Hizmetlerine Getirilen Vergi Kesintisinin Vergi Tekniği Ve Uluslararasi Uygulamalar Açısından Değerlendirilmesi. Vergi Sorunları Dergisi , vol.42, no.369, 71-84.
AYLUÇTARHAN, Arif, And EMRE AKIN. "Dijital Reklam Hizmetlerine Getirilen Vergi Kesintisinin Vergi Tekniği Ve Uluslararasi Uygulamalar Açısından Değerlendirilmesi," Vergi Sorunları Dergisi , vol.42, no.369, 71-84, 2019
AYLUÇTARHAN, Arif And AKIN, EMRE. "Dijital Reklam Hizmetlerine Getirilen Vergi Kesintisinin Vergi Tekniği Ve Uluslararasi Uygulamalar Açısından Değerlendirilmesi." Vergi Sorunları Dergisi , vol.42, no.369, pp.71-84, 2019
AYLUÇTARHAN, A. And AKIN, E. (2019) . "Dijital Reklam Hizmetlerine Getirilen Vergi Kesintisinin Vergi Tekniği Ve Uluslararasi Uygulamalar Açısından Değerlendirilmesi." Vergi Sorunları Dergisi , vol.42, no.369, pp.71-84.
@article{article, author={Arif AYLUÇTARHAN And author={EMRE AKIN}, title={Dijital Reklam Hizmetlerine Getirilen Vergi Kesintisinin Vergi Tekniği Ve Uluslararasi Uygulamalar Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Vergi Sorunları Dergisi}, year=2019, pages={71-84} }