S. B. ÇAVUŞOĞLU Et Al. , "Spor pazarlama çalışmalarında yeni medya aracı olarak internet kullanımının stratejik önemi: “Türkiye ve İngiltere’deki spor kulüplerinin web sayfalarının incelenmesi," Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.1342-1363, 2011
ÇAVUŞOĞLU, S. B. Et Al. 2011. Spor pazarlama çalışmalarında yeni medya aracı olarak internet kullanımının stratejik önemi: “Türkiye ve İngiltere’deki spor kulüplerinin web sayfalarının incelenmesi. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1 , 1342-1363.
ÇAVUŞOĞLU, S. B., Öztürk, G., & Kara, B., (2011). Spor pazarlama çalışmalarında yeni medya aracı olarak internet kullanımının stratejik önemi: “Türkiye ve İngiltere’deki spor kulüplerinin web sayfalarının incelenmesi. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, 1342-1363.
ÇAVUŞOĞLU, Selçuk, Gülay Öztürk, And Barış Kara. "Spor pazarlama çalışmalarında yeni medya aracı olarak internet kullanımının stratejik önemi: “Türkiye ve İngiltere’deki spor kulüplerinin web sayfalarının incelenmesi," Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, 1342-1363, 2011
ÇAVUŞOĞLU, Selçuk B. Et Al. "Spor pazarlama çalışmalarında yeni medya aracı olarak internet kullanımının stratejik önemi: “Türkiye ve İngiltere’deki spor kulüplerinin web sayfalarının incelenmesi." Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.1342-1363, 2011
ÇAVUŞOĞLU, S. B. Öztürk, G. And Kara, B. (2011) . "Spor pazarlama çalışmalarında yeni medya aracı olarak internet kullanımının stratejik önemi: “Türkiye ve İngiltere’deki spor kulüplerinin web sayfalarının incelenmesi." Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.1342-1363.
@article{article, author={Selçuk Bora ÇAVUŞOĞLU Et Al. }, title={Spor pazarlama çalışmalarında yeni medya aracı olarak internet kullanımının stratejik önemi: “Türkiye ve İngiltere’deki spor kulüplerinin web sayfalarının incelenmesi}, journal={Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2011, pages={1342-1363} }