Z. Onaran, "Davranışsal İktisat Bağlamında Marka Tercihlerini Etkileyen Faktörler : Azerbaycan Örneğinde Ampirik Çalışma," ideasstudies , vol.7, no.27, pp.139-147, 2021
Onaran, Z. 2021. Davranışsal İktisat Bağlamında Marka Tercihlerini Etkileyen Faktörler : Azerbaycan Örneğinde Ampirik Çalışma. ideasstudies , vol.7, no.27 , 139-147.
Onaran, Z., (2021). Davranışsal İktisat Bağlamında Marka Tercihlerini Etkileyen Faktörler : Azerbaycan Örneğinde Ampirik Çalışma. ideasstudies , vol.7, no.27, 139-147.
Onaran, Zahide. "Davranışsal İktisat Bağlamında Marka Tercihlerini Etkileyen Faktörler : Azerbaycan Örneğinde Ampirik Çalışma," ideasstudies , vol.7, no.27, 139-147, 2021
Onaran, Zahide. "Davranışsal İktisat Bağlamında Marka Tercihlerini Etkileyen Faktörler : Azerbaycan Örneğinde Ampirik Çalışma." ideasstudies , vol.7, no.27, pp.139-147, 2021
Onaran, Z. (2021) . "Davranışsal İktisat Bağlamında Marka Tercihlerini Etkileyen Faktörler : Azerbaycan Örneğinde Ampirik Çalışma." ideasstudies , vol.7, no.27, pp.139-147.
@article{article, author={Zahide ONARAN}, title={Davranışsal İktisat Bağlamında Marka Tercihlerini Etkileyen Faktörler : Azerbaycan Örneğinde Ampirik Çalışma}, journal={ideasstudies}, year=2021, pages={139-147} }