H. Tanrıverdi Et Al. , "Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışan Personelin Psikolojik Sorun ve Şikayetleri," Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , no.5, pp.101-116, 2001
Tanrıverdi, H. Et Al. 2001. Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışan Personelin Psikolojik Sorun ve Şikayetleri. Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , no.5 , 101-116.
Tanrıverdi, H., Demirkol, Ş., & İşlek, E., (2001). Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışan Personelin Psikolojik Sorun ve Şikayetleri. Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , no.5, 101-116.
Tanrıverdi, Haluk, Şehnaz Demirkol, And Erhan İşlek. "Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışan Personelin Psikolojik Sorun ve Şikayetleri," Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , no.5, 101-116, 2001
Tanrıverdi, Haluk Et Al. "Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışan Personelin Psikolojik Sorun ve Şikayetleri." Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , no.5, pp.101-116, 2001
Tanrıverdi, H. Demirkol, Ş. And İşlek, E. (2001) . "Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışan Personelin Psikolojik Sorun ve Şikayetleri." Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , no.5, pp.101-116.
@article{article, author={Haluk TANRIVERDİ Et Al. }, title={Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışan Personelin Psikolojik Sorun ve Şikayetleri}, journal={Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2001, pages={101-116} }