F. ÖCAL And S. NASIR, "DENEYİME DAYALI YENİ ÜRÜNLERDE PAZARLAMA İLETİŞİM UNSURLARININ TALEBE OLAN ETKİSİ: SİNEMA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Journal of research in business (online) , vol.8, no.1, pp.254-277, 2023
ÖCAL, F. And NASIR, S. 2023. DENEYİME DAYALI YENİ ÜRÜNLERDE PAZARLAMA İLETİŞİM UNSURLARININ TALEBE OLAN ETKİSİ: SİNEMA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Journal of research in business (online) , vol.8, no.1 , 254-277.
ÖCAL, F., & NASIR, S., (2023). DENEYİME DAYALI YENİ ÜRÜNLERDE PAZARLAMA İLETİŞİM UNSURLARININ TALEBE OLAN ETKİSİ: SİNEMA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Journal of research in business (online) , vol.8, no.1, 254-277.
ÖCAL, FİGEN, And Süphan NASIR. "DENEYİME DAYALI YENİ ÜRÜNLERDE PAZARLAMA İLETİŞİM UNSURLARININ TALEBE OLAN ETKİSİ: SİNEMA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Journal of research in business (online) , vol.8, no.1, 254-277, 2023
ÖCAL, FİGEN And NASIR, Süphan. "DENEYİME DAYALI YENİ ÜRÜNLERDE PAZARLAMA İLETİŞİM UNSURLARININ TALEBE OLAN ETKİSİ: SİNEMA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Journal of research in business (online) , vol.8, no.1, pp.254-277, 2023
ÖCAL, F. And NASIR, S. (2023) . "DENEYİME DAYALI YENİ ÜRÜNLERDE PAZARLAMA İLETİŞİM UNSURLARININ TALEBE OLAN ETKİSİ: SİNEMA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Journal of research in business (online) , vol.8, no.1, pp.254-277.
@article{article, author={FİGEN ÖCAL And author={Süphan NASIR}, title={DENEYİME DAYALI YENİ ÜRÜNLERDE PAZARLAMA İLETİŞİM UNSURLARININ TALEBE OLAN ETKİSİ: SİNEMA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Journal of research in business (online)}, year=2023, pages={254-277} }