A. K. ŞEKERKAYA And C. A. YÜKSEL, "Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi," I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.2, pp.7-29, 2002
ŞEKERKAYA, A. K. And YÜKSEL, C. A. 2002. Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi. I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.2 , 7-29.
ŞEKERKAYA, A. K., & YÜKSEL, C. A., (2002). Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi. I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.2, 7-29.
ŞEKERKAYA, Ahmet, And Cenk Arsun YÜKSEL. "Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi," I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.2, 7-29, 2002
ŞEKERKAYA, Ahmet K. And YÜKSEL, Cenk A. . "Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi." I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.2, pp.7-29, 2002
ŞEKERKAYA, A. K. And YÜKSEL, C. A. (2002) . "Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi." I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.2, pp.7-29.
@article{article, author={Ahmet Kemal ŞEKERKAYA And author={Cenk Arsun YÜKSEL}, title={Tüketicilerin Internete Karsı Tutumlarına Göre Kümeler Halinde Incelenmesi}, journal={I. Ü. İsletme Fakültesi Dergisi,}, year=2002, pages={7-29} }