H. A. DEĞERMEN ERENKOL. Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakat. İstanbul: Türkmen Kitapevi2006, pp.222
DEĞERMEN ERENKOL, H. A. 2006. Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakat . Türkmen Kitapevi, İstanbul.
DEĞERMEN ERENKOL, H. A., (2006). Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakat . İstanbul: Türkmen Kitapevi.
DEĞERMEN ERENKOL, Hatice. Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakat . İstanbul: Türkmen Kitapevi, 2006
DEĞERMEN ERENKOL, Hatice A. . Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakat . Türkmen Kitapevi, 2006.
DEĞERMEN ERENKOL, H. A. (2006) Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakat . 1st edn. İstanbul: Türkmen Kitapevi.
@book{book, author={Hatice Anıl DEĞERMEN}, title={Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakat}, publisher={Türkmen Kitapevi}, year={2006} }