Atıf Formatları
30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ZEYBEK, "30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme," Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2, pp.66-84, 2015

ZEYBEK, B. 2015. 30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme. Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2 , 66-84.

ZEYBEK, B., (2015). 30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme. Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2, 66-84.

ZEYBEK, Burcu. "30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme," Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2, 66-84, 2015

ZEYBEK, Burcu. "30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme." Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2, pp.66-84, 2015

ZEYBEK, B. (2015) . "30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme." Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2, pp.66-84.

@article{article, author={Burcu ZEYBEK}, title={30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme}, journal={Akademia-Erciyes İletişim Dergisi}, year=2015, pages={66-84} }