B. ZEYBEK, "30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme," Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2, pp.66-84, 2015
ZEYBEK, B. 2015. 30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme. Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2 , 66-84.
ZEYBEK, B., (2015). 30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme. Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2, 66-84.
ZEYBEK, Burcu. "30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme," Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2, 66-84, 2015
ZEYBEK, Burcu. "30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme." Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2, pp.66-84, 2015
ZEYBEK, B. (2015) . "30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme." Akademia-Erciyes İletişim Dergisi , vol.4, no.2, pp.66-84.
@article{article, author={Burcu ZEYBEK}, title={30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Gazetelerde Yayınlanan Siyasal Reklamlar Üzerine Bir İnceleme}, journal={Akademia-Erciyes İletişim Dergisi}, year=2015, pages={66-84} }