B. Tufan Koçak Et Al. , "Hemşirelik Öğrencilerinin Girişkenlik Düzeyi İle Duygusal Emek Davranışı Arasındaki İlişki," Sağlık ve Hemşirelik Yönetimi Dergisi , vol.1, no.3, pp.123-129, 2014
Tufan Koçak, B. Et Al. 2014. Hemşirelik Öğrencilerinin Girişkenlik Düzeyi İle Duygusal Emek Davranışı Arasındaki İlişki. Sağlık ve Hemşirelik Yönetimi Dergisi , vol.1, no.3 , 123-129.
Tufan Koçak, B., ÜNALDI TÜRKKAN, N., & Tuna, R., (2014). Hemşirelik Öğrencilerinin Girişkenlik Düzeyi İle Duygusal Emek Davranışı Arasındaki İlişki. Sağlık ve Hemşirelik Yönetimi Dergisi , vol.1, no.3, 123-129.
Tufan Koçak, Banu, Nihal ÜNALDI BAYDIN, And Rujnan Tuna. "Hemşirelik Öğrencilerinin Girişkenlik Düzeyi İle Duygusal Emek Davranışı Arasındaki İlişki," Sağlık ve Hemşirelik Yönetimi Dergisi , vol.1, no.3, 123-129, 2014
Tufan Koçak, Banu T. Et Al. "Hemşirelik Öğrencilerinin Girişkenlik Düzeyi İle Duygusal Emek Davranışı Arasındaki İlişki." Sağlık ve Hemşirelik Yönetimi Dergisi , vol.1, no.3, pp.123-129, 2014
Tufan Koçak, B. ÜNALDI TÜRKKAN, N. And Tuna, R. (2014) . "Hemşirelik Öğrencilerinin Girişkenlik Düzeyi İle Duygusal Emek Davranışı Arasındaki İlişki." Sağlık ve Hemşirelik Yönetimi Dergisi , vol.1, no.3, pp.123-129.
@article{article, author={Banu Tufan Koçak Et Al. }, title={Hemşirelik Öğrencilerinin Girişkenlik Düzeyi İle Duygusal Emek Davranışı Arasındaki İlişki}, journal={Sağlık ve Hemşirelik Yönetimi Dergisi}, year=2014, pages={123-129} }