T. ERGİN Et Al. , "İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki.," VI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. , Eskişehir, Turkey, pp.1, 2007
ERGİN, T. Et Al. 2007. İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki.. VI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. , (Eskişehir, Turkey), 1.
ERGİN, T., ERGİN, H., & ÇAĞIRGAN GÜLTEN, D., (2007). İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki. . VI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. (pp.1). Eskişehir, Turkey
ERGİN, Tamer, Hatice ERGİN, And Dilek ÇAĞIRGAN. "İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki.," VI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Turkey, 2007
ERGİN, Tamer Et Al. "İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki.." VI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. , Eskişehir, Turkey, pp.1, 2007
ERGİN, T. ERGİN, H. And ÇAĞIRGAN GÜLTEN, D. (2007) . "İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki.." VI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. , Eskişehir, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Tamer ERGİN Et Al. }, title={İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki.}, congress name={VI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu.}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2007}, pages={1} }