M. S. ALGUR And N. S. ERDEN, "Büyük Beş Kişilik Özellikleri, eWOM'a Güven ve eWOM'dan Etkilenme Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.300-310, 2015
ALGUR, M. S. And ERDEN, N. S. 2015. Büyük Beş Kişilik Özellikleri, eWOM'a Güven ve eWOM'dan Etkilenme Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 300-310.
ALGUR, M. S., & ERDEN, N. S., (2015). Büyük Beş Kişilik Özellikleri, eWOM'a Güven ve eWOM'dan Etkilenme Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.300-310). Eskişehir, Turkey
ALGUR, Mehmet, And Nil Selenay ERDEN. "Büyük Beş Kişilik Özellikleri, eWOM'a Güven ve eWOM'dan Etkilenme Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2015
ALGUR, Mehmet S. And ERDEN, Nil S. . "Büyük Beş Kişilik Özellikleri, eWOM'a Güven ve eWOM'dan Etkilenme Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.300-310, 2015
ALGUR, M. S. And ERDEN, N. S. (2015) . "Büyük Beş Kişilik Özellikleri, eWOM'a Güven ve eWOM'dan Etkilenme Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.300-310.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Selami ALGUR And author={Nil Selenay ERDEN}, title={Büyük Beş Kişilik Özellikleri, eWOM'a Güven ve eWOM'dan Etkilenme Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={300-310} }