Ç. ARSLAN Et Al. , "Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği," Istanbul Journal of Innovation in Education, , vol.3, no.2, pp.1-16, 2017
ARSLAN, Ç. Et Al. 2017. Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği. Istanbul Journal of Innovation in Education, , vol.3, no.2 , 1-16.
ARSLAN, Ç., ERBAY, H. N., & YAVUZ, G., (2017). Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği. Istanbul Journal of Innovation in Education, , vol.3, no.2, 1-16.
ARSLAN, Çiğdem, Hatice Nur ERBAY, And Güneş YAVUZ. "Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği," Istanbul Journal of Innovation in Education, , vol.3, no.2, 1-16, 2017
ARSLAN, Çiğdem Et Al. "Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği." Istanbul Journal of Innovation in Education, , vol.3, no.2, pp.1-16, 2017
ARSLAN, Ç. ERBAY, H. N. And YAVUZ, G. (2017) . "Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği." Istanbul Journal of Innovation in Education, , vol.3, no.2, pp.1-16.
@article{article, author={Çiğdem ARSLAN Et Al. }, title={Matematik Öğretmen Adaylarının En Çok Kullandığı Öğrenme Stratejisi: Akran İşbirliği}, journal={Istanbul Journal of Innovation in Education,}, year=2017, pages={1-16} }