M. BİBER And N. BAŞER, "Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Matematiksel Kazanımlara Ulaşma Düzeylerine Etkisi," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.167, 2016
BİBER, M. And BAŞER, N. 2016. Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Matematiksel Kazanımlara Ulaşma Düzeylerine Etkisi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey), 167.
BİBER, M., & BAŞER, N., (2016). Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Matematiksel Kazanımlara Ulaşma Düzeylerine Etkisi . 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.167). Trabzon, Turkey
BİBER, Mahir, And Neş'e BAŞER. "Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Matematiksel Kazanımlara Ulaşma Düzeylerine Etkisi," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
BİBER, Mahir And BAŞER, Neş'e. "Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Matematiksel Kazanımlara Ulaşma Düzeylerine Etkisi." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.167, 2016
BİBER, M. And BAŞER, N. (2016) . "Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Matematiksel Kazanımlara Ulaşma Düzeylerine Etkisi." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, p.167.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mahir BİBER And author={Neş'e BAŞER}, title={Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Matematiksel Kazanımlara Ulaşma Düzeylerine Etkisi}, congress name={12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}, pages={167} }