M. SAĞIRLI, "Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi," 16 International Primary Teacher Education Symposium 2017 , Cyprus (Kktc), pp.612, 0
SAĞIRLI, M. Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi. 16 International Primary Teacher Education Symposium 2017 , (Cyprus (Kktc)), 612.
SAĞIRLI, M., Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi . 16 International Primary Teacher Education Symposium 2017 (pp.612). , Cyprus (Kktc)
SAĞIRLI, Muhittin. "Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi," 16 International Primary Teacher Education Symposium 2017, Cyprus (Kktc),
SAĞIRLI, Muhittin. "Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi." 16 International Primary Teacher Education Symposium 2017 , Cyprus (Kktc), pp.612
SAĞIRLI, M. . "Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi." 16 International Primary Teacher Education Symposium 2017 , Cyprus (Kktc), p.612.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Muhittin SAĞIRLI}, title={Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi}, congress name={16 International Primary Teacher Education Symposium 2017}, city={}, country={Cyprus (Kktc)}, year={0}, pages={612} }