A. S. Saracaloğlu Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri ile Başarıları Arasındaki İlişki," EGE EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.53-64, 2004
Saracaloğlu, A. S. Et Al. 2004. Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri ile Başarıları Arasındaki İlişki. EGE EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2 , 53-64.
Saracaloğlu, A. S., Başer, N., YAVUZ, G., & Narlı, S., (2004). Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri ile Başarıları Arasındaki İlişki. EGE EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, 53-64.
Saracaloğlu, Asuman Et Al. "Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri ile Başarıları Arasındaki İlişki," EGE EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, 53-64, 2004
Saracaloğlu, Asuman S. Et Al. "Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri ile Başarıları Arasındaki İlişki." EGE EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.53-64, 2004
Saracaloğlu, A. S. Et Al. (2004) . "Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri ile Başarıları Arasındaki İlişki." EGE EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.53-64.
@article{article, author={Asuman Seda Saracaloğlu Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri ile Başarıları Arasındaki İlişki}, journal={EGE EĞİTİM DERGİSİ}, year=2004, pages={53-64} }