E. CENGİZ, "İşletme Müşteri İlişkilerinde Kitlesel Kişiselleştirme Stratejisi," Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi , no.2, pp.95-106, 2003
CENGİZ, E. 2003. İşletme Müşteri İlişkilerinde Kitlesel Kişiselleştirme Stratejisi. Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi , no.2 , 95-106.
CENGİZ, E., (2003). İşletme Müşteri İlişkilerinde Kitlesel Kişiselleştirme Stratejisi. Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi , no.2, 95-106.
CENGİZ, Emrah. "İşletme Müşteri İlişkilerinde Kitlesel Kişiselleştirme Stratejisi," Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi , no.2, 95-106, 2003
CENGİZ, Emrah. "İşletme Müşteri İlişkilerinde Kitlesel Kişiselleştirme Stratejisi." Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi , no.2, pp.95-106, 2003
CENGİZ, E. (2003) . "İşletme Müşteri İlişkilerinde Kitlesel Kişiselleştirme Stratejisi." Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi , no.2, pp.95-106.
@article{article, author={Emrah CENGİZ}, title={İşletme Müşteri İlişkilerinde Kitlesel Kişiselleştirme Stratejisi}, journal={Ege Akademik Bakış, Ege Üniversitesi İktisadi İdari Siyasi Bilimler Dergisi}, year=2003, pages={95-106} }