S. YOLAÇ, "Reklam ve Firma Karlılığı," Maltepe Üniveristesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , pp.41-50, 2004
YOLAÇ, S. 2004. Reklam ve Firma Karlılığı. Maltepe Üniveristesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 41-50.
YOLAÇ, S., (2004). Reklam ve Firma Karlılığı. Maltepe Üniveristesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 41-50.
YOLAÇ, Sema. "Reklam ve Firma Karlılığı," Maltepe Üniveristesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 41-50, 2004
YOLAÇ, Sema. "Reklam ve Firma Karlılığı." Maltepe Üniveristesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , pp.41-50, 2004
YOLAÇ, S. (2004) . "Reklam ve Firma Karlılığı." Maltepe Üniveristesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , pp.41-50.
@article{article, author={Sema YOLAÇ}, title={Reklam ve Firma Karlılığı}, journal={Maltepe Üniveristesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={41-50} }