Z. Alrawadieh And Ş. DEMİRKOL, "KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA," Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.132-151, 2015
Alrawadieh, Z. And DEMİRKOL, Ş. 2015. KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA. Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1 , 132-151.
Alrawadieh, Z., & DEMİRKOL, Ş., (2015). KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA. Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 132-151.
Alrawadieh, Zaid, And Şehnaz DEMİRKOL. "KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA," Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, 132-151, 2015
Alrawadieh, Zaid And DEMİRKOL, Şehnaz. "KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA." Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.132-151, 2015
Alrawadieh, Z. And DEMİRKOL, Ş. (2015) . "KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA." Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.1, pp.132-151.
@article{article, author={Zaid Alrawadieh And author={Şehnaz DEMİRKOL}, title={KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA}, journal={Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={132-151} }