O. Altuna And F. M. Arslan, "Popüler Türk Dizilerindeki Başrol Erkek Oyuncularının Marka Denkliği Boyutlarının Karşılaştırılması ve Tüketicinin Satın Alma Niyetine Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.36, pp.187-215, 2014
Altuna, O. And Arslan, F. M. 2014. Popüler Türk Dizilerindeki Başrol Erkek Oyuncularının Marka Denkliği Boyutlarının Karşılaştırılması ve Tüketicinin Satın Alma Niyetine Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.36 , 187-215.
Altuna, O., & Arslan, F. M., (2014). Popüler Türk Dizilerindeki Başrol Erkek Oyuncularının Marka Denkliği Boyutlarının Karşılaştırılması ve Tüketicinin Satın Alma Niyetine Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.36, 187-215.
Altuna, Oylum, And Fatma Müge Arslan. "Popüler Türk Dizilerindeki Başrol Erkek Oyuncularının Marka Denkliği Boyutlarının Karşılaştırılması ve Tüketicinin Satın Alma Niyetine Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.36, 187-215, 2014
Altuna, Oylum And Arslan, Fatma M. . "Popüler Türk Dizilerindeki Başrol Erkek Oyuncularının Marka Denkliği Boyutlarının Karşılaştırılması ve Tüketicinin Satın Alma Niyetine Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.36, pp.187-215, 2014
Altuna, O. And Arslan, F. M. (2014) . "Popüler Türk Dizilerindeki Başrol Erkek Oyuncularının Marka Denkliği Boyutlarının Karşılaştırılması ve Tüketicinin Satın Alma Niyetine Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.1, no.36, pp.187-215.
@article{article, author={Oylum ALTUNA And author={Fatma Müge Arslan}, title={Popüler Türk Dizilerindeki Başrol Erkek Oyuncularının Marka Denkliği Boyutlarının Karşılaştırılması ve Tüketicinin Satın Alma Niyetine Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={187-215} }