Ş. DİLİDÜZGÜN, "Anadili Öğretiminde Görsellerin İşlevi Ve Niteliği: Türkiye Ve İngiltere Örneği," In Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar , Ankara: Tübitak, 2012, pp.141-150.
DİLİDÜZGÜN, Ş. Anadili Öğretiminde Görsellerin İşlevi Ve Niteliği: Türkiye Ve İngiltere Örneği. 2012. In Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar , Tübitak, Ankara, 141-150.
DİLİDÜZGÜN, Ş., (2012). Anadili Öğretiminde Görsellerin İşlevi Ve Niteliği: Türkiye Ve İngiltere Örneği. Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar (pp.141-150), Ankara: Tübitak.
DİLİDÜZGÜN, Şükran. "Anadili Öğretiminde Görsellerin İşlevi Ve Niteliği: Türkiye Ve İngiltere Örneği." In Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar , 141-150. Ankara: Tübitak, 2012
DİLİDÜZGÜN, Şükran. "Anadili Öğretiminde Görsellerin İşlevi Ve Niteliği: Türkiye Ve İngiltere Örneği." Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar , Tübitak, 2012, pp.141-150.
DİLİDÜZGÜN, Ş. (2012) "Anadili Öğretiminde Görsellerin İşlevi Ve Niteliği: Türkiye Ve İngiltere Örneği", Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar . Ankara: Tübitak.
@bookchapter{bookchapter, author ={Şükran DİLİDÜZGÜN}, chaptertitle={Anadili Öğretiminde Görsellerin İşlevi Ve Niteliği: Türkiye Ve İngiltere Örneği}, booktitle={ Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar}, publisher={Tübitak}, city={Ankara},year={2012} }