A. Z. DÜREN, "Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , pp.1-2, 1998
DÜREN, A. Z. 1998. Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , 1-2.
DÜREN, A. Z., (1998). Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , 1-2.
DÜREN, Ayşe. "Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , 1-2, 1998
DÜREN, Ayşe Z. . "Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , pp.1-2, 1998
DÜREN, A. Z. (1998) . "Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , pp.1-2.
@article{article, author={Ayşe Zeynep DÜREN}, title={Öncü Yönetim: Müşteriye Odaklanmış Başarı}, journal={İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=1998, pages={1-2} }