N. F. GÖKSU And B. ÖZCAN KEÇECİ, "Kurumsal İletişim Çerçevesinde Türkiye'de Pazarlama Odaklı Spor Sponsorluğu Üzerine Bir Analiz," Manas Journal of Social Studies , no.2, pp.1225-1246, 2021
GÖKSU, N. F. And ÖZCAN KEÇECİ, B. 2021. Kurumsal İletişim Çerçevesinde Türkiye'de Pazarlama Odaklı Spor Sponsorluğu Üzerine Bir Analiz. Manas Journal of Social Studies , no.2 , 1225-1246.
GÖKSU, N. F., & ÖZCAN KEÇECİ, B., (2021). Kurumsal İletişim Çerçevesinde Türkiye'de Pazarlama Odaklı Spor Sponsorluğu Üzerine Bir Analiz. Manas Journal of Social Studies , no.2, 1225-1246.
GÖKSU, Nilüfer, And Burcu ÖZCAN KEÇECİ. "Kurumsal İletişim Çerçevesinde Türkiye'de Pazarlama Odaklı Spor Sponsorluğu Üzerine Bir Analiz," Manas Journal of Social Studies , no.2, 1225-1246, 2021
GÖKSU, Nilüfer F. And ÖZCAN KEÇECİ, Burcu Ö. . "Kurumsal İletişim Çerçevesinde Türkiye'de Pazarlama Odaklı Spor Sponsorluğu Üzerine Bir Analiz." Manas Journal of Social Studies , no.2, pp.1225-1246, 2021
GÖKSU, N. F. And ÖZCAN KEÇECİ, B. (2021) . "Kurumsal İletişim Çerçevesinde Türkiye'de Pazarlama Odaklı Spor Sponsorluğu Üzerine Bir Analiz." Manas Journal of Social Studies , no.2, pp.1225-1246.
@article{article, author={Nilüfer Fatma GÖKSU And author={Burcu ÖZCAN KEÇECİ}, title={Kurumsal İletişim Çerçevesinde Türkiye'de Pazarlama Odaklı Spor Sponsorluğu Üzerine Bir Analiz}, journal={Manas Journal of Social Studies}, year=2021, pages={1225-1246} }