E. ZENGİN And A. Erdal, "Hizmet Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi," Journal of Qafqaz University , vol.3, no.1, pp.43-56, 2000
ZENGİN, E. And Erdal, A. 2000. Hizmet Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi. Journal of Qafqaz University , vol.3, no.1 , 43-56.
ZENGİN, E., & Erdal, A., (2000). Hizmet Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi. Journal of Qafqaz University , vol.3, no.1, 43-56.
ZENGİN, Eyüp, And Ayhan Erdal. "Hizmet Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi," Journal of Qafqaz University , vol.3, no.1, 43-56, 2000
ZENGİN, Eyüp And Erdal, Ayhan. "Hizmet Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi." Journal of Qafqaz University , vol.3, no.1, pp.43-56, 2000
ZENGİN, E. And Erdal, A. (2000) . "Hizmet Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi." Journal of Qafqaz University , vol.3, no.1, pp.43-56.
@article{article, author={Eyüp ZENGİN And author={Ayhan Erdal}, title={Hizmet Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi}, journal={Journal of Qafqaz University}, year=2000, pages={43-56} }