M. ÜNALERZEN, "Siyasal Reklamlara Siyasal İletişim Bağlamında Bir Bakış," In Medya ve İletişime Diyalektik Bakış , Konya: Eğitim Yayınevi, 2018, pp.119-143.
ÜNALERZEN, M. Siyasal Reklamlara Siyasal İletişim Bağlamında Bir Bakış. 2018. In Medya ve İletişime Diyalektik Bakış , Eğitim Yayınevi, Konya, 119-143.
ÜNALERZEN, M., (2018). Siyasal Reklamlara Siyasal İletişim Bağlamında Bir Bakış. Medya ve İletişime Diyalektik Bakış (pp.119-143), Konya: Eğitim Yayınevi.
ÜNALERZEN, Meltem. "Siyasal Reklamlara Siyasal İletişim Bağlamında Bir Bakış." In Medya ve İletişime Diyalektik Bakış , 119-143. Konya: Eğitim Yayınevi, 2018
ÜNALERZEN, Meltem. "Siyasal Reklamlara Siyasal İletişim Bağlamında Bir Bakış." Medya ve İletişime Diyalektik Bakış , Eğitim Yayınevi, 2018, pp.119-143.
ÜNALERZEN, M. (2018) "Siyasal Reklamlara Siyasal İletişim Bağlamında Bir Bakış", Medya ve İletişime Diyalektik Bakış . Konya: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Meltem ÜNALERZEN}, chaptertitle={Siyasal Reklamlara Siyasal İletişim Bağlamında Bir Bakış}, booktitle={ Medya ve İletişime Diyalektik Bakış}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={Konya},year={2018} }