O. KORKUT ALTUNA, "Uluslararası Marka Stratejileri Formülasyonu: Standardizasyon - Uyarlama Yaklaşımları," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.37, pp.159-171, 2007
KORKUT ALTUNA, O. 2007. Uluslararası Marka Stratejileri Formülasyonu: Standardizasyon - Uyarlama Yaklaşımları. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.37 , 159-171.
KORKUT ALTUNA, O., (2007). Uluslararası Marka Stratejileri Formülasyonu: Standardizasyon - Uyarlama Yaklaşımları. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.37, 159-171.
KORKUT ALTUNA, Oylum. "Uluslararası Marka Stratejileri Formülasyonu: Standardizasyon - Uyarlama Yaklaşımları," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.37, 159-171, 2007
KORKUT ALTUNA, Oylum. "Uluslararası Marka Stratejileri Formülasyonu: Standardizasyon - Uyarlama Yaklaşımları." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.37, pp.159-171, 2007
KORKUT ALTUNA, O. (2007) . "Uluslararası Marka Stratejileri Formülasyonu: Standardizasyon - Uyarlama Yaklaşımları." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.37, pp.159-171.
@article{article, author={Oylum ALTUNA}, title={Uluslararası Marka Stratejileri Formülasyonu: Standardizasyon - Uyarlama Yaklaşımları}, journal={İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2007, pages={159-171} }