E. CENGİZ And D. Mete Hangül, "B2B E-Marketplaces: An Exploratory Study In Turkey," İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.2, pp.1-25, 2003
CENGİZ, E. And Mete Hangül, D. 2003. B2B E-Marketplaces: An Exploratory Study In Turkey. İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.2 , 1-25.
CENGİZ, E., & Mete Hangül, D., (2003). B2B E-Marketplaces: An Exploratory Study In Turkey. İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.2, 1-25.
CENGİZ, Emrah, And Dilek Mete Hangül. "B2B E-Marketplaces: An Exploratory Study In Turkey," İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.2, 1-25, 2003
CENGİZ, Emrah And Mete Hangül, Dilek M. . "B2B E-Marketplaces: An Exploratory Study In Turkey." İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.2, pp.1-25, 2003
CENGİZ, E. And Mete Hangül, D. (2003) . "B2B E-Marketplaces: An Exploratory Study In Turkey." İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.2, pp.1-25.
@article{article, author={Emrah CENGİZ And author={Dilek Mete Hangül}, title={B2B E-Marketplaces: An Exploratory Study In Turkey}, journal={İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2003, pages={1-25} }