E. Cengiz, "KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ," Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.2, pp.126-142, 2019
Cengiz, E. 2019. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ. Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.2 , 126-142.
Cengiz, E., (2019). KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ. Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.2, 126-142.
Cengiz, Emrah. "KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ," Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.2, 126-142, 2019
Cengiz, Emrah. "KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ." Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.2, pp.126-142, 2019
Cengiz, E. (2019) . "KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ." Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.2, pp.126-142.
@article{article, author={Emrah CENGİZ}, title={KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNE ETKİSİ}, journal={Beykoz Akademi Dergisi}, year=2019, pages={126-142} }