E. CENGİZ And A. K. ŞEKERKAYA, "Tüketicilerin Perakende Market Zincirlerine Yönelik Yapmış Oldukları Satın Alma Sıklıklarına Göre Bölümlendirilmesi," Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.2, 2010
CENGİZ, E. And ŞEKERKAYA, A. K. 2010. Tüketicilerin Perakende Market Zincirlerine Yönelik Yapmış Oldukları Satın Alma Sıklıklarına Göre Bölümlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.2 .
CENGİZ, E., & ŞEKERKAYA, A. K., (2010). Tüketicilerin Perakende Market Zincirlerine Yönelik Yapmış Oldukları Satın Alma Sıklıklarına Göre Bölümlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.2.
CENGİZ, Emrah, And Ahmet Kemal ŞEKERKAYA. "Tüketicilerin Perakende Market Zincirlerine Yönelik Yapmış Oldukları Satın Alma Sıklıklarına Göre Bölümlendirilmesi," Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.2, 2010
CENGİZ, Emrah And ŞEKERKAYA, Ahmet K. . "Tüketicilerin Perakende Market Zincirlerine Yönelik Yapmış Oldukları Satın Alma Sıklıklarına Göre Bölümlendirilmesi." Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.2, 2010
CENGİZ, E. And ŞEKERKAYA, A. K. (2010) . "Tüketicilerin Perakende Market Zincirlerine Yönelik Yapmış Oldukları Satın Alma Sıklıklarına Göre Bölümlendirilmesi." Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.2.
@article{article, author={Emrah CENGİZ And author={Ahmet Kemal ŞEKERKAYA}, title={Tüketicilerin Perakende Market Zincirlerine Yönelik Yapmış Oldukları Satın Alma Sıklıklarına Göre Bölümlendirilmesi}, journal={Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2010}