İ. Eren Erdoğmuş And M. YAŞLIOĞLU, "Müşterilerle Uzun Dönemli İlişki Geliştirmek İçin İtibar Yönetimi - Corporate Reputation Management to Ensure Long Term Relations with Customers," In İtibar Yönetimi / Reputation Management , İstanbul: Beta Books , 2014, pp.85-111.
Eren Erdoğmuş, İ. And YAŞLIOĞLU, M. Müşterilerle Uzun Dönemli İlişki Geliştirmek İçin İtibar Yönetimi - Corporate Reputation Management to Ensure Long Term Relations with Customers. 2014. In İtibar Yönetimi / Reputation Management , Beta Books , İstanbul, 85-111.
Eren Erdoğmuş, İ., & YAŞLIOĞLU, M., (2014). Müşterilerle Uzun Dönemli İlişki Geliştirmek İçin İtibar Yönetimi - Corporate Reputation Management to Ensure Long Term Relations with Customers. İtibar Yönetimi / Reputation Management (pp.85-111), İstanbul: Beta Books .
Eren Erdoğmuş, İrem, And Muhsin Murat YAŞLIOĞLU. "Müşterilerle Uzun Dönemli İlişki Geliştirmek İçin İtibar Yönetimi - Corporate Reputation Management to Ensure Long Term Relations with Customers." In İtibar Yönetimi / Reputation Management , 85-111. İstanbul: Beta Books , 2014
Eren Erdoğmuş, İrem E. And YAŞLIOĞLU, Muhsin M. . "Müşterilerle Uzun Dönemli İlişki Geliştirmek İçin İtibar Yönetimi - Corporate Reputation Management to Ensure Long Term Relations with Customers." İtibar Yönetimi / Reputation Management , Beta Books , 2014, pp.85-111.
Eren Erdoğmuş, İ. And YAŞLIOĞLU, M. (2014) "Müşterilerle Uzun Dönemli İlişki Geliştirmek İçin İtibar Yönetimi - Corporate Reputation Management to Ensure Long Term Relations with Customers", İtibar Yönetimi / Reputation Management . İstanbul: Beta Books .
@bookchapter{bookchapter, author ={İrem Eren Erdoğmuş And author ={Muhsin Murat YAŞLIOĞLU}, chaptertitle={Müşterilerle Uzun Dönemli İlişki Geliştirmek İçin İtibar Yönetimi - Corporate Reputation Management to Ensure Long Term Relations with Customers}, booktitle={ İtibar Yönetimi / Reputation Management}, publisher={Beta Books }, city={İstanbul},year={2014} }