E. ARLI, "Yat Limanı İşletmeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesi Faktörlerinin Tekrar Tercih Etme Niyeti, Tavsiye Etme Niyeti ve Genel Memnuniyet Düzeyi Üzerindeki Etkisi," ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.23, pp.19-32, 2012
ARLI, E. 2012. Yat Limanı İşletmeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesi Faktörlerinin Tekrar Tercih Etme Niyeti, Tavsiye Etme Niyeti ve Genel Memnuniyet Düzeyi Üzerindeki Etkisi. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.23 , 19-32.
ARLI, E., (2012). Yat Limanı İşletmeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesi Faktörlerinin Tekrar Tercih Etme Niyeti, Tavsiye Etme Niyeti ve Genel Memnuniyet Düzeyi Üzerindeki Etkisi. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.23, 19-32.
ARLI, Erdal. "Yat Limanı İşletmeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesi Faktörlerinin Tekrar Tercih Etme Niyeti, Tavsiye Etme Niyeti ve Genel Memnuniyet Düzeyi Üzerindeki Etkisi," ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.23, 19-32, 2012
ARLI, Erdal. "Yat Limanı İşletmeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesi Faktörlerinin Tekrar Tercih Etme Niyeti, Tavsiye Etme Niyeti ve Genel Memnuniyet Düzeyi Üzerindeki Etkisi." ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.23, pp.19-32, 2012
ARLI, E. (2012) . "Yat Limanı İşletmeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesi Faktörlerinin Tekrar Tercih Etme Niyeti, Tavsiye Etme Niyeti ve Genel Memnuniyet Düzeyi Üzerindeki Etkisi." ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.23, pp.19-32.
@article{article, author={Erdal ARLI}, title={Yat Limanı İşletmeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesi Faktörlerinin Tekrar Tercih Etme Niyeti, Tavsiye Etme Niyeti ve Genel Memnuniyet Düzeyi Üzerindeki Etkisi}, journal={ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2012, pages={19-32} }