Ö. KALAN, "Postmodern Tüketim ve Mobil Pazarlama Stratejisi Olarak Viral Reklam," In Yeni Medya ve Reklam , İstanbul: Derin Yayınları, 2015, pp.281-299.
KALAN, Ö. Postmodern Tüketim ve Mobil Pazarlama Stratejisi Olarak Viral Reklam. 2015. In Yeni Medya ve Reklam , Derin Yayınları, İstanbul, 281-299.
KALAN, Ö., (2015). Postmodern Tüketim ve Mobil Pazarlama Stratejisi Olarak Viral Reklam. Yeni Medya ve Reklam (pp.281-299), İstanbul: Derin Yayınları.
KALAN, Özlem. "Postmodern Tüketim ve Mobil Pazarlama Stratejisi Olarak Viral Reklam." In Yeni Medya ve Reklam , 281-299. İstanbul: Derin Yayınları, 2015
KALAN, Özlem. "Postmodern Tüketim ve Mobil Pazarlama Stratejisi Olarak Viral Reklam." Yeni Medya ve Reklam , Derin Yayınları, 2015, pp.281-299.
KALAN, Ö. (2015) "Postmodern Tüketim ve Mobil Pazarlama Stratejisi Olarak Viral Reklam", Yeni Medya ve Reklam . İstanbul: Derin Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Özlem KALAN}, chaptertitle={Postmodern Tüketim ve Mobil Pazarlama Stratejisi Olarak Viral Reklam}, booktitle={ Yeni Medya ve Reklam}, publisher={Derin Yayınları}, city={İstanbul},year={2015} }