M. İRİ, "Küresel medya ürünlerinin yerelleştirilmesiyle ulusaşırı gençlik kültürlerinin inşası: Rolling stone/Türkiye örneği," Kültür ve İletişim , no.12, pp.159-178, 2009
İRİ, M. 2009. Küresel medya ürünlerinin yerelleştirilmesiyle ulusaşırı gençlik kültürlerinin inşası: Rolling stone/Türkiye örneği. Kültür ve İletişim , no.12 , 159-178.
İRİ, M., (2009). Küresel medya ürünlerinin yerelleştirilmesiyle ulusaşırı gençlik kültürlerinin inşası: Rolling stone/Türkiye örneği. Kültür ve İletişim , no.12, 159-178.
İRİ, Murat. "Küresel medya ürünlerinin yerelleştirilmesiyle ulusaşırı gençlik kültürlerinin inşası: Rolling stone/Türkiye örneği," Kültür ve İletişim , no.12, 159-178, 2009
İRİ, Murat. "Küresel medya ürünlerinin yerelleştirilmesiyle ulusaşırı gençlik kültürlerinin inşası: Rolling stone/Türkiye örneği." Kültür ve İletişim , no.12, pp.159-178, 2009
İRİ, M. (2009) . "Küresel medya ürünlerinin yerelleştirilmesiyle ulusaşırı gençlik kültürlerinin inşası: Rolling stone/Türkiye örneği." Kültür ve İletişim , no.12, pp.159-178.
@article{article, author={Murat İRİ}, title={Küresel medya ürünlerinin yerelleştirilmesiyle ulusaşırı gençlik kültürlerinin inşası: Rolling stone/Türkiye örneği}, journal={Kültür ve İletişim}, year=2009, pages={159-178} }