A. ŞAHİN, "Marka Güvenilirliği, Hizmet Kalitesi, Değiştirme Maliyeti ve Ağızdan Ağza (WOM) Pazarlama İletişimi Arasındaki İlişkiler," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.303-322, 2022
ŞAHİN, A. 2022. Marka Güvenilirliği, Hizmet Kalitesi, Değiştirme Maliyeti ve Ağızdan Ağza (WOM) Pazarlama İletişimi Arasındaki İlişkiler. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1 , 303-322.
ŞAHİN, A., (2022). Marka Güvenilirliği, Hizmet Kalitesi, Değiştirme Maliyeti ve Ağızdan Ağza (WOM) Pazarlama İletişimi Arasındaki İlişkiler. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 303-322.
ŞAHİN, Azize. "Marka Güvenilirliği, Hizmet Kalitesi, Değiştirme Maliyeti ve Ağızdan Ağza (WOM) Pazarlama İletişimi Arasındaki İlişkiler," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 303-322, 2022
ŞAHİN, Azize. "Marka Güvenilirliği, Hizmet Kalitesi, Değiştirme Maliyeti ve Ağızdan Ağza (WOM) Pazarlama İletişimi Arasındaki İlişkiler." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.303-322, 2022
ŞAHİN, A. (2022) . "Marka Güvenilirliği, Hizmet Kalitesi, Değiştirme Maliyeti ve Ağızdan Ağza (WOM) Pazarlama İletişimi Arasındaki İlişkiler." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.303-322.
@article{article, author={Azize ŞAHİN}, title={Marka Güvenilirliği, Hizmet Kalitesi, Değiştirme Maliyeti ve Ağızdan Ağza (WOM) Pazarlama İletişimi Arasındaki İlişkiler}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={303-322} }