N. TANDAÇGÜNEŞ, "Roland Barthes'ı Yeniden Okumak:Tüketim Kültüründe İnisiyasyon ve alışveriş merkezleri ilişkisi," Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi , no.19, pp.40-62, 2012
TANDAÇGÜNEŞ, N. 2012. Roland Barthes'ı Yeniden Okumak:Tüketim Kültüründe İnisiyasyon ve alışveriş merkezleri ilişkisi. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi , no.19 , 40-62.
TANDAÇGÜNEŞ, N., (2012). Roland Barthes'ı Yeniden Okumak:Tüketim Kültüründe İnisiyasyon ve alışveriş merkezleri ilişkisi. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi , no.19, 40-62.
TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur. "Roland Barthes'ı Yeniden Okumak:Tüketim Kültüründe İnisiyasyon ve alışveriş merkezleri ilişkisi," Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi , no.19, 40-62, 2012
TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur T. . "Roland Barthes'ı Yeniden Okumak:Tüketim Kültüründe İnisiyasyon ve alışveriş merkezleri ilişkisi." Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi , no.19, pp.40-62, 2012
TANDAÇGÜNEŞ, N. (2012) . "Roland Barthes'ı Yeniden Okumak:Tüketim Kültüründe İnisiyasyon ve alışveriş merkezleri ilişkisi." Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi , no.19, pp.40-62.
@article{article, author={Nilnur TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN}, title={Roland Barthes'ı Yeniden Okumak:Tüketim Kültüründe İnisiyasyon ve alışveriş merkezleri ilişkisi}, journal={Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi}, year=2012, pages={40-62} }