A. Şahin, "Teknolojik Liderlik, Kişiselleştirme, Marka Farkındalığı ve Marka Değeri Arasındaki İlişkiler," Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.3, pp.611-631, 2021
Şahin, A. 2021. Teknolojik Liderlik, Kişiselleştirme, Marka Farkındalığı ve Marka Değeri Arasındaki İlişkiler. Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.3 , 611-631.
Şahin, A., (2021). Teknolojik Liderlik, Kişiselleştirme, Marka Farkındalığı ve Marka Değeri Arasındaki İlişkiler. Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.3, 611-631.
Şahin, Azize. "Teknolojik Liderlik, Kişiselleştirme, Marka Farkındalığı ve Marka Değeri Arasındaki İlişkiler," Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.3, 611-631, 2021
Şahin, Azize. "Teknolojik Liderlik, Kişiselleştirme, Marka Farkındalığı ve Marka Değeri Arasındaki İlişkiler." Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.3, pp.611-631, 2021
Şahin, A. (2021) . "Teknolojik Liderlik, Kişiselleştirme, Marka Farkındalığı ve Marka Değeri Arasındaki İlişkiler." Abant Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.3, pp.611-631.
@article{article, author={Azize ŞAHİN}, title={Teknolojik Liderlik, Kişiselleştirme, Marka Farkındalığı ve Marka Değeri Arasındaki İlişkiler}, journal={Abant Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={611-631} }