N. Kirişçi And A. KONİK, "Üstün Ve Normal Zeka Düzeyindeki Öğrencilerin Matematikte Öz-Düzenleyici Öğrenmeleri Ve Motivasyonel İnançları," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.143-157, 2016
Kirişçi, N. And KONİK, A. 2016. Üstün Ve Normal Zeka Düzeyindeki Öğrencilerin Matematikte Öz-Düzenleyici Öğrenmeleri Ve Motivasyonel İnançları. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2 , 143-157.
Kirişçi, N., & KONİK, A., (2016). Üstün Ve Normal Zeka Düzeyindeki Öğrencilerin Matematikte Öz-Düzenleyici Öğrenmeleri Ve Motivasyonel İnançları. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, 143-157.
Kirişçi, Nilgün, And Ayça KONİK. "Üstün Ve Normal Zeka Düzeyindeki Öğrencilerin Matematikte Öz-Düzenleyici Öğrenmeleri Ve Motivasyonel İnançları," Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, 143-157, 2016
Kirişçi, Nilgün And KONİK, Ayça. "Üstün Ve Normal Zeka Düzeyindeki Öğrencilerin Matematikte Öz-Düzenleyici Öğrenmeleri Ve Motivasyonel İnançları." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.143-157, 2016
Kirişçi, N. And KONİK, A. (2016) . "Üstün Ve Normal Zeka Düzeyindeki Öğrencilerin Matematikte Öz-Düzenleyici Öğrenmeleri Ve Motivasyonel İnançları." Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.143-157.
@article{article, author={Nilgün Kirişçi And author={Ayça KONİK}, title={Üstün Ve Normal Zeka Düzeyindeki Öğrencilerin Matematikte Öz-Düzenleyici Öğrenmeleri Ve Motivasyonel İnançları}, journal={Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={143-157} }