K. KURTULUŞ And A. OKUMUŞ, "Tüketicilerin Fiyat Algılamalarında Esas Olan Pazar Bölümlerinin Oluşturulmasının Denemesi," 11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi , İzmir, Turkey, pp.249-266, 2006
KURTULUŞ, K. And OKUMUŞ, A. 2006. Tüketicilerin Fiyat Algılamalarında Esas Olan Pazar Bölümlerinin Oluşturulmasının Denemesi. 11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi , (İzmir, Turkey), 249-266.
KURTULUŞ, K., & OKUMUŞ, A., (2006). Tüketicilerin Fiyat Algılamalarında Esas Olan Pazar Bölümlerinin Oluşturulmasının Denemesi . 11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi (pp.249-266). İzmir, Turkey
KURTULUŞ, Kemal, And Abdullah OKUMUŞ. "Tüketicilerin Fiyat Algılamalarında Esas Olan Pazar Bölümlerinin Oluşturulmasının Denemesi," 11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Turkey, 2006
KURTULUŞ, Kemal And OKUMUŞ, Abdullah. "Tüketicilerin Fiyat Algılamalarında Esas Olan Pazar Bölümlerinin Oluşturulmasının Denemesi." 11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi , İzmir, Turkey, pp.249-266, 2006
KURTULUŞ, K. And OKUMUŞ, A. (2006) . "Tüketicilerin Fiyat Algılamalarında Esas Olan Pazar Bölümlerinin Oluşturulmasının Denemesi." 11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi , İzmir, Turkey, pp.249-266.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Kemal KURTULUŞ And author={Abdullah OKUMUŞ}, title={Tüketicilerin Fiyat Algılamalarında Esas Olan Pazar Bölümlerinin Oluşturulmasının Denemesi}, congress name={11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2006}, pages={249-266} }