E. Cengiz, "YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİLERİN ÇEVRE DOSTU KOZMETİK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ," Journal of Research in Business , vol.6, no.2, pp.470-492, 2021
Cengiz, E. 2021. YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİLERİN ÇEVRE DOSTU KOZMETİK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ. Journal of Research in Business , vol.6, no.2 , 470-492.
Cengiz, E., (2021). YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİLERİN ÇEVRE DOSTU KOZMETİK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ. Journal of Research in Business , vol.6, no.2, 470-492.
Cengiz, Emrah. "YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİLERİN ÇEVRE DOSTU KOZMETİK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ," Journal of Research in Business , vol.6, no.2, 470-492, 2021
Cengiz, Emrah. "YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİLERİN ÇEVRE DOSTU KOZMETİK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ." Journal of Research in Business , vol.6, no.2, pp.470-492, 2021
Cengiz, E. (2021) . "YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİLERİN ÇEVRE DOSTU KOZMETİK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ." Journal of Research in Business , vol.6, no.2, pp.470-492.
@article{article, author={Emrah CENGİZ}, title={YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİLERİN ÇEVRE DOSTU KOZMETİK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ}, journal={Journal of Research in Business}, year=2021, pages={470-492} }