H. KAZAN And Y. Demirel, "Toplam Kalite Yönetiminin İşletmelere Sağladığı Üstünlükler," Kalder Forum , vol.7, pp.48-56, 2002
KAZAN, H. And Demirel, Y. 2002. Toplam Kalite Yönetiminin İşletmelere Sağladığı Üstünlükler. Kalder Forum , vol.7 , 48-56.
KAZAN, H., & Demirel, Y., (2002). Toplam Kalite Yönetiminin İşletmelere Sağladığı Üstünlükler. Kalder Forum , vol.7, 48-56.
KAZAN, Halim, And Yavuz Demirel. "Toplam Kalite Yönetiminin İşletmelere Sağladığı Üstünlükler," Kalder Forum , vol.7, 48-56, 2002
KAZAN, Halim And Demirel, Yavuz. "Toplam Kalite Yönetiminin İşletmelere Sağladığı Üstünlükler." Kalder Forum , vol.7, pp.48-56, 2002
KAZAN, H. And Demirel, Y. (2002) . "Toplam Kalite Yönetiminin İşletmelere Sağladığı Üstünlükler." Kalder Forum , vol.7, pp.48-56.
@article{article, author={Halim KAZAN And author={Yavuz Demirel}, title={Toplam Kalite Yönetiminin İşletmelere Sağladığı Üstünlükler}, journal={Kalder Forum}, year=2002, pages={48-56} }