B. Yaşin Et Al. , "The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites," Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28, pp.24-47, 2017
Yaşin, B. Et Al. 2017. The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites. Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28 , 24-47.
Yaşin, B., Özkan, E., & Baloğlu, S., (2017). The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites. Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28, 24-47.
Yaşin, Bahar, Erdem ÖZKAN, And Sevi Baloğlu. "The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites," Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28, 24-47, 2017
Yaşin, Bahar Et Al. "The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites." Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28, pp.24-47, 2017
Yaşin, B. Özkan, E. And Baloğlu, S. (2017) . "The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites." Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28, pp.24-47.
@article{article, author={Bahar YAŞİN Et Al. }, title={The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites}, journal={Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü}, year=2017, pages={24-47} }