Atıf Formatları
Tüketicilerin Çevrimiçi Perakende Alışveriş Sitelerine Yönelik Sadakatleri Üzerinde Memnuniyet, Güven ve Kalite Algılarının Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Yaşin Et Al. , "The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites," Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28, pp.24-47, 2017

Yaşin, B. Et Al. 2017. The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites. Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28 , 24-47.

Yaşin, B., Özkan, E., & Baloğlu, S., (2017). The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites. Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28, 24-47.

Yaşin, Bahar, Erdem ÖZKAN, And Sevi Baloğlu. "The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites," Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28, 24-47, 2017

Yaşin, Bahar Et Al. "The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites." Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28, pp.24-47, 2017

Yaşin, B. Özkan, E. And Baloğlu, S. (2017) . "The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites." Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , no.28, pp.24-47.

@article{article, author={Bahar YAŞİN Et Al. }, title={The Role of Consumers’ Satisfaction, Trust and Perceived Quality on Loyalty to Online Retail Sites}, journal={Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü}, year=2017, pages={24-47} }