T. DÜZCÜ Et Al. , "Hastanelerde Marka ve Hizmet Kalitesi Üzerinde Sosyal Medyanın Bir Aracı Değişken Olarak Analizi," Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2, pp.264-279, 2022
DÜZCÜ, T. Et Al. 2022. Hastanelerde Marka ve Hizmet Kalitesi Üzerinde Sosyal Medyanın Bir Aracı Değişken Olarak Analizi. Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2 , 264-279.
DÜZCÜ, T., YILDIRIM, O., ZÜLFİKAR, H., & Demir Uslu, Y., (2022). Hastanelerde Marka ve Hizmet Kalitesi Üzerinde Sosyal Medyanın Bir Aracı Değişken Olarak Analizi. Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2, 264-279.
DÜZCÜ, TUBA Et Al. "Hastanelerde Marka ve Hizmet Kalitesi Üzerinde Sosyal Medyanın Bir Aracı Değişken Olarak Analizi," Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2, 264-279, 2022
DÜZCÜ, TUBA Et Al. "Hastanelerde Marka ve Hizmet Kalitesi Üzerinde Sosyal Medyanın Bir Aracı Değişken Olarak Analizi." Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2, pp.264-279, 2022
DÜZCÜ, T. Et Al. (2022) . "Hastanelerde Marka ve Hizmet Kalitesi Üzerinde Sosyal Medyanın Bir Aracı Değişken Olarak Analizi." Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , vol.17, no.2, pp.264-279.
@article{article, author={TUBA DÜZCÜ Et Al. }, title={Hastanelerde Marka ve Hizmet Kalitesi Üzerinde Sosyal Medyanın Bir Aracı Değişken Olarak Analizi}, journal={Turkish Studies - Economics, Finance, Politics }, year=2022, pages={264-279} }