Ö. KALAN, "Dijital Dönüşümün Reklama Etkisi," In Dijitalleşme Çağında Değişen İletişim Dinamikleri , İstanbul: Beta Basım Yayım Tanıtım A.Ş., 2021, pp.117-134.
KALAN, Ö. Dijital Dönüşümün Reklama Etkisi. 2021. In Dijitalleşme Çağında Değişen İletişim Dinamikleri , Beta Basım Yayım Tanıtım A.Ş., İstanbul, 117-134.
KALAN, Ö., (2021). Dijital Dönüşümün Reklama Etkisi. Dijitalleşme Çağında Değişen İletişim Dinamikleri (pp.117-134), İstanbul: Beta Basım Yayım Tanıtım A.Ş..
KALAN, Özlem. "Dijital Dönüşümün Reklama Etkisi." In Dijitalleşme Çağında Değişen İletişim Dinamikleri , 117-134. İstanbul: Beta Basım Yayım Tanıtım A.Ş., 2021
KALAN, Özlem. "Dijital Dönüşümün Reklama Etkisi." Dijitalleşme Çağında Değişen İletişim Dinamikleri , Beta Basım Yayım Tanıtım A.Ş., 2021, pp.117-134.
KALAN, Ö. (2021) "Dijital Dönüşümün Reklama Etkisi", Dijitalleşme Çağında Değişen İletişim Dinamikleri . İstanbul: Beta Basım Yayım Tanıtım A.Ş..
@bookchapter{bookchapter, author ={Özlem KALAN}, chaptertitle={Dijital Dönüşümün Reklama Etkisi}, booktitle={ Dijitalleşme Çağında Değişen İletişim Dinamikleri}, publisher={Beta Basım Yayım Tanıtım A.Ş.}, city={İstanbul},year={2021} }