M. Aytekin And M. Yazıcı, "Sinema Perde Reklamlarının Seyirci Üzerindeki Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5, pp.386-406, 2018
Aytekin, M. And Yazıcı, M. 2018. Sinema Perde Reklamlarının Seyirci Üzerindeki Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5 , 386-406.
Aytekin, M., & Yazıcı, M., (2018). Sinema Perde Reklamlarının Seyirci Üzerindeki Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5, 386-406.
Aytekin, Mesut, And Merve Yazıcı. "Sinema Perde Reklamlarının Seyirci Üzerindeki Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5, 386-406, 2018
Aytekin, Mesut And Yazıcı, Merve. "Sinema Perde Reklamlarının Seyirci Üzerindeki Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5, pp.386-406, 2018
Aytekin, M. And Yazıcı, M. (2018) . "Sinema Perde Reklamlarının Seyirci Üzerindeki Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5, pp.386-406.
@article{article, author={Mesut AYTEKİN And author={Merve Yazıcı}, title={Sinema Perde Reklamlarının Seyirci Üzerindeki Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi }, year=2018, pages={386-406} }